Ofte stilte spørsmål

  • Linn Bad sel berre gjennom vårt forhandlernettverk, dvs du må ta kontakt med ein av våre dyktige forhandlere. Det skal stå fagfolk med dei rette kunnskapen bak montering av møblane våre. Det sikrar tryggleik i alle ledd.

    Du finn din nærmaste på Finn Forhandler her:

    Linn Bad leverer til dei største baderomskjedene i Norge - du finn våre samarbeidspartnere her:

  • Ta kontakt med din nærmaste forhandlar for spørsmål om våre produkt. Dei står klare for å hjelpe deg med det du måtte ynskje, både produktinformasjon, pris, teikning osv.

    Du finn og mykje nyttig informasjon på våre nettsider og i våre katalogar.

    Du finn ei liste over våre forhandlere her:

  • Me har diverre ikkje muligheit til å spesialprodusere møblar, men med Corianplate og samansetning av våre underskap kan du få ei løysing heilt opp i 3 meter!

  • Linn Bad får mykje henvendigar om samarbeid med påvirkarar. Me produserer i Norge, og det inneber ein heilt annan kostnad enn import frå utlandet. Me må i størst muleg grad ta betalt for møblane våre.

    Me vurderer kvar enkelt henvending, men me har ei nedre grense på minst 100K følgerbase.

  • Våre bilete er 3D teikna, det vil seie at mykje av fliser, golv osv i katalog er "fri fantasi". Det same gjeld lause lamper og liknande. Nokre gonger brukar vi tilbehør frå eit designerbibliotek, så send gjerne ein epost på linn@linnbad.no om det er noko spesielt du lurer på.

    Me fører også tilbehør frå danske NICHBA som du kan handle hjå forhandler - dei finn du meir informasjon på her:

  • Linn Bad sender frå lager til forhandler innen 3-5 virkedagar der vi har alt på lager.

    Corianplater på spesialmål tek ca 10-14 virkedagar.

    Vaskerom med benkeplate har ca 14 dager leveringstid.

  • Linn Bad AS designar og produserer her ved Sognefjorden, i vakre Vik i Sogn. Det har vi gjort i snart 50 år.

    Mykje av delene våre er produsert i utlandet, slik som eikefrontar, servantar og grep. Linn Bad etterstreber å bruke europeiske leverandørar på dei tinga vi ikkje kan få produsert her i Norge, og vi jobbar stadig med å finne leverandørar i nærleiken - det er betre for miljøet, og kortare reiseveg til deg som kunde. Me set vår ære i å ha konroll over heile produksjonsprosessen, det skal være din tryggleik som forbruker.

  • Har det oppstått ein reklamasjon eller feil på møblar levert frå oss må du ta kontakt med forhandlar der du kjøpte møbelet ditt så vil dei ta det videre med oss.